GRATIS VERZENDING VANAF 50€

RETOURGARANTIE 14 DAGEN

Veel gestelde vragen

Leveringsvoorwaarden
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail de verzendbevestiging.
Levering aan huis: Via BPost

Leveren Europa?
Standaard = België
Zone 1 = Duitsland, Luxemburg, Nederland.
Zone 2 = Denemarken (excl.Faeröer en Groenland), Frankrijk, Oostenrijk.
Zone 3 = Groot-Brittannië, Hongarije, Italië, Polen, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Zwitserland.
Zone 4 = Finland, Ierland, Roemenië, Spanje, Zweden.
Zone 5 = Bulgarije, Esland, Leetland, Litouwen, Noorwegen, Portugal.
Zone 6 = Griekenland, Turkije.
Zone 7 = Malta, Cyprus (EU).
Extra kosten kunnen zijn: Eiland toeslag, Douanetoeslagen enz.


Hoe verloopt een bestelling?
Via je "Veilig in het Verkeer" account en per email houden wij je zo goed mogelijk op de hoogte over het verloop van je bestelling.
Orderbevestiging per email
Op het moment dat je order succesvol is geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Indien je na het bestellen geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan je spambox. De bestelling is ook terug te vinden in je account. In het geval dat de order hier niet terug te vinden is, neem dan contact op met info@veiliginhetverkeer.be
Verzendbevestiging per email
Bij bestelling van een fysiek product ontvang je, zodra het pakket verzonden is, een verzendbevestiging per e-mail.
In de verzendbevestiging staat het afleveradres waar je bestelling naar toe wordt gestuurd. Dit kan dan niet meer worden aangepast.


Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog aanpassen?
Zolang je order nog niet is verzonden is dat mogelijk via info@veiliginhetverkeer.be ,dit met alle nodige gegevens, klantnaam, bestelnummer. Zodra je order is verzonden, kan het adres niet meer worden aangepast.
Wij adviseren het afleveradres zorgvuldig te kiezen. Voor aflevering bij een bedrijf is het belangrijk om duidelijk bedrijfsnaam en eventuele afdeling te vermelden in de extra adresregels.

Onverwachts iets nodig, wij zijn bereikbaar 7 dagen op 7 van 8u30 tot 19u30 via mail of telefonisch contact.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Zie website, het staat genoteerd op de frontpagina. Kosten zijn ook zicht baar bij het afronden van uw bestelling in uw winkelmandje.
Je betaalt verzendkosten per bestelling, ook als de order in meerdere pakketten wordt geleverd.
Kan ik meerdere of verschillende orders combineren in een pakket?
Het is mogelijk om meerdere of verschillende bestellingen die besteld zijn op dezelfde dag of op verschillende dagen, gecombineerd te versturen.
Kan ik afleverdatum en aflevertijd zelf bepalen?
Het is niet mogelijk om zelf een afleverdatum of –tijdstip te bepalen.
Met welke transporteur wordt mijn bestelling verzonden?
Wij werken uitsluitend met BPost
BPost levert in principe op maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. In het weekend wordt er niet afgeleverd. Tijdstip van bezorging is afhankelijk van het gekozen afleveradres.
Na elke poging word je geïnformeerd door de bezorger door middel van een bericht in de brievenbus. BPost kan eventueel de bestelling bij buren afleveren.

Feestdagen; dagen waarop vervoerders niet afleveren.
De aflevering van je bestelling kan niet plaatsvinden op zon- en feestdagen. Feestdagen waarop de klantenservice niet open is en de vervoerders niet afleveren zijn: Pasen, Pinksteren, Kerst, Nieuwjaarsdag, Hemelvaart en Koninginnedag. Er kunnen nog andere lokale feestdagen zijn waarop er eventueel niet gewerkt of geleverd wordt.
Info.
Voor een annulering, adreswijziging of garantieaanvraag van je bestelling kun je altijd terecht in info@veiliginhetverkeer.be alles wordt via mail beantwoord.
Zondag- en feestdagen zijn wij gesloten.
Wij zullen altijd ons best doen om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.